lunedì 21 marzo 2016

Pulisi de can e pulisi de gato: chi salta de più

Niente, oggi non possiamo fare a meno di condividere questa importante short communication, che saria in pratica traducibile con "monadina", nella quale i muloni sottoelencati in calce (fa sempre 'ssai figo dirlo), dopo attente misurazioni, stabiliscono che le pulisi dei cani santa più dele pulisi dei gati.


Cat and Dog Pulisi Erasmus Program
Bon insomma dai lori risultati par che le pulisi dei gati saltino mediamente un metro e una neocibalgina (unità di misura degli anni '90 per indicare 20 cm), mentre le pulisi dei cani saltino mediamente un metro e una scoreza (30 cm), quindi di più.

Colpito dale interessanti ripercussioni di questo studio sulle nostre vite, il Monon Behavior Research Department non può esimersi dal domandare cospicui finanziamenti (se no xe se pol cavargheli a monade tipo la Nasa... che cacchio la ga de nasar ancora dopo tuti sti anni? Nissun no la vedi ma tuti la nasa. 'ndemo vanti dei!) per poter approfondire l'argomento e valutare chi salta di più tra:

  • zimisi
  • pulisi
  • formighe
  • bacoli
Le generazioni future ci ringrazieranno.

Monon Behavior in the world. La rubrica dedicata ai più importanti studi scientifici VERI che ci hanno praticamente rubato. Maledeti ciò.



1 commento:

  1. Me ga anda che ve gavè dismentigado del Pedocio. Ma no el mollusco bivalve (Mytilus galloprovincialis) ma propio de quel che ghe camina in testa ai poveri fioi de l'asilo. El Pedocio riva a percorrer, saltando, fin a un metro, un cazzo e un barattolo de bira, che saria quasi 3/4 de iarda. De no sconfonderse col Pedocin, che xe un altro per de manighe.
    'dio.

    RispondiElimina

Disi la tua, ale!