lunedì 27 dicembre 2021

Mama go perso l'ovovia


Eco puntuale de lunedi la rubrica del lunedi: come saria i film se invece de Hollywood gavessimo Triestewood. Speciale Nadal.

Che poi xe quel che conta el bel libro "C'era una volta a... Triestewood", che trovè in libreria opur comodamente online qua (reclam!)

Eco el film de ogi:

MAMA GO PERSO L'OVOVIA





Un altro film cul-t de Nadal, che segna l’esordio nel grande cinema del picio Macauscay Culkren nel ruolo de Kevinaza McBalister, al fianco del famoso Joe Sardoni.

Una familia triestina ga deciso de passar el Nadal in osmiza e i se prepara per andar su, solo che posto in auto per tuti no xe. Alora el picio Kevinaza decidi de andar su in ovovia. Solo che ghe xe un poca de bora e l’ovovia no parti, e lui resta solo come un lole in Porto Vecio. 

Intanto che i sui xe za in osmiza a far fraia, Kevinaza però se inacorzi che dei masgaiberi vol rubar le lucete de Nadal de Trieste, e el prepara un mucio de trapole per fermarli.

Ala fine del film se vedi Kevinaza che ciapa l’ovovia e riva a Campo Romano, intel scuro e in mezo al gnente, incipit del seguito “Mama son finì a remengo”.







E per restar agiornado cole monade, iscrivite ala monadesletter:







Nessun commento:

Posta un commento

Disi la tua, ale!