venerdì 6 novembre 2020

Le mudande de San Nicolò

Manca un mese giusto al 6 dicembre. Bon, podessi esser el momento giusto per scriverghe la leterina a San Nicolò, cussì el riva a organizarse el viagio perchè in tempi de Covid podessi esser pupoli povero.

E cossa domandarghe se no...

LE NOVE AVENTURE DE SAN NICOLO'!

Xe rivadi infati in libreria (e anche da Urbanwear e Tipicamente Triestino) due novi episodi dela colana de libri dedicada al Santo preferito dei triestini:



San Nicolò e i Krampus, in cui el doverà corerghe drio a sti mati che vien zo dela Carnia a far scandal e divertirse in Porto Vecio sula 81 e in giro per la cità.


Le mudande de San Nicolò, in cui el doverà corerghe drio (sempre corer povero, ghe calerà la panza!) a cinghiai e cocai che ghe vol rubar le mudande, quele bele che el gaveva vinto in osmiza e anche quele con cui el gaveva partecipado al'Olimpiade dele Clanfe!

Che insieme col numero 1, La bereta de San Nicolò, forma una trilogia imperdibile :)
Perchè ciorli tuti? Perchè varde coss'che nassi co li metè vicini in libreria:


Eh eh, ebbene sì... probabilmente ghe sarà anche un 4 e un 5, cussì el pupolo sarà completo! :)
Bon, cossa spetè? Corè in libreria a ciorli! I costa 5 euri.

Ve contemo anche un segreto. Da desso fin a Nadal le edizioni White Cocal Press farà consegne a domicilio (nel comun de Trieste, altrimenti xe de pagar anche le spese de spedizion) con oferta 3x2 su tuto el catalogo dei libri. Verzè el link, scegliè 3, mandè una mail a manna@bora.la con scrito quai volè e dove e quel che costa de meno xe in omagio (podè anche cior 6, cussì gavè ben 2 in omagio). Morale: podè gaver la serie completa dei San Nicolò comodamente a casa a 10 euri.

E per restar agiornado cole monade, iscrivite ala monadesletter:






Nessun commento:

Posta un commento

Disi la tua, ale!